marți, 22 noiembrie 2022

Meditatia Mindfullness


Meditația Mindfullness este o artă, care practicată, exersată și asumată  ne aduce în punctul de a face cunoștință cu noi înșine, cu cine suntem de fapt în interiorul nostru.

Este despre trezirea simțurilor și conștientizarea unor automatisme învățate, dobândite, moștenite sau observate, pe care în mod automat ni le însușim.

Meditația Mindfullness ne pune vis-a-vis de noi înșine, că într-o oglindă interioară și ne aduce în punctul de a fI într-o permanentă stare de acceptare și observare, lăsând la o parte judecată asupra noastră sau asupra celor din jurul nostru. 

De ce simt că pentru nouă generație este o unealtă care merită exploatată? Pentru că trăim într-o lume în care iluzioriul este la mare preț începând încă de la vârste fragede. Materialul a ajuns să conteze mai mult decât oricând. Trăim într-o lume a lui “a avea” în loc de a trăi într-o lume a lui “a fi”.


Mi-am anagramat inițialele numelui meu și am ajuns la IAM , zic eu, nimic întâmplător! 

“A fi” permite și deschide ușa lui “a avea”, dar cu măsură, discernământ și atunci cand este nevoie de material.

Mi se pare că marele câștig sau avantaj în urmă practicării meditațieI mindfulness este deschiderea propriului interior către exterior, după ce interiorul s-a așezat, a evoluat și a decis că poate să accepte “a fi”. Pentru nouă generație consider că este o oportunitate de a pătrunde pe ușa din față, care va deschide, rând pe rând, și alte uși.

Spuneam cu altă ocazie că diferența între meditație și religie este forma de adresare - ție sau Divinității. Să nu uităm că facem parte din același întreg și fiecare dintre noi avem acolo, în noi, Particula lui Dumnezeu!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu